“Peanutbutter and bananastuffed french toast”

Gårdagen inleddes med en fantastisk frukost på Café 222 som nu ligger mig varmt om hjärtat. Stället visade sig, inte helt otippat, ha fått en rad priser för bästa frukostställe i San Diego. Var fantastiskt gott med en riktigt amerikansk, fet frukost. Beställde färskpressad apelsinjuice och “Peanutbutter and bananastuffed french toast”, dvs. typ franska fylld med en banan- och jordnötssmör blandning (en av deras specialare, ska det vara så ska det vara). Smaskens!

Förutom det körde vi första shoppingrundan. Blev som jag förutspått Ray Bans Aviator och en plånbok som jag längtat efter hela sommaren. Har ju varit sugen på en från Marc Jacobs men nu hittade jag en som kändes snäppet bättre från Michael Kors. Känns bra! Plus att jag var duktig och köpte de bästa RayBan de hade, polariserat och allt!

Tyvärr blev Linnea lite krasslig igår kväll så vi har förflyttat oss till ett annat hostel längre ner på gatan. Dagen har Linnea spenderat i sängen medan jag varit i skolan och på Pacific Beach. Skolan var jättefin och likaså stranden. Känns som jag gjort helt rätt i att bo där!

2 thoughts on ““Peanutbutter and bananastuffed french toast”

Leave a Reply

