Linnea 22 år!

Igår var då Linneas födelsedag. En väldigt stor dag. Det firades med amerikanska rosa tårtor och utgång. Riktigt trevligt var det! Har också träffat de 2 andra tjejerna som ska flytta in med mig och Claudine. De verkar riktigt trevliga så vi blir nog ett skönt gäng! Fast stackars Julie kan nog ha fått en chock igår när hon gick ut med 20 festsugna svenskar.

Utöver det så blev det lite poolhäng och så var det orientation (typ infomöte på skolan). Skönt att man fick ett grepp på hur allt funkar, det där med att crasha kurser har ju inte känts sådär jättetoppen.

Dagen dessförinnan körde jag en heldags shopping på Fashion Valley. Hittade lite smått och gott (Elin, jag vet att du vill se bilder men jag är helt enkelt för lat), bl.a. ett par riktiga löpardojjor, lite tröjor och smycken. På kvällen begav vi oss återigen till TacoTuesday. Var ett riktigt bra ställe vi var på, bra musik och mycket folk. Nej, nu ska jag bege mig till stranden (lär vara den enda där med tanke på att klockan bara är 9) och låta målarna pyssla i lägenheten som ska målas om idag.

One thought on “Linnea 22 år!

Leave a Reply

