Lördag @ PB

Sen sist vi hördes av har jag lyckats bränna sönder ryggen och fått (i iaf utifrån mitt persepktiv) allvarliga ögonproblem. Dom rinner och svider så jag inte kan ha linser. Livet är inte lätt här i California inte. Men nog om mina krämpor.

Solen skiner (som alltid) och idag har det varit varmare än vanligt så vi har njutit av sol och bad. Igår och i förrgår var det lite vithajar på besök vid stranden. Fick varva med dopp i poolen så man fick svalka sig lite iaf. Så oroa er inte, jag har inte råkat ut för någon hajattack.

Alla tjejerna har flyttat in så ikväll ska vi fira med lite middag och champagne. Juli tycker tydligen att matlagning är väldigt kul så hon står och pysslar med det medan jag får sitta vid datan. Känner mig verkligen som mannen i huset.

Leave a Reply

