Helg igen!

Helgen är här! Härliga, härliga helg! Igår var det grillning hos A-klassen som gällde. Riktigt mysigt var det. Jag och Linnea åt pastasallad med grillspett, very nice! Därefter blev det utgång och idag har det bara varit lugnt häng. Först gjorde vi ett quiz (duktigt!) och sedan åkte vi till skolan och solade. Av någon konstig anledning är det alltid sol där medan det varit molnigt här på PB i några dagar. Alldeles strax ska jag bege mig till Litly Italy för att äta middag med tjejorna (de jag bor med refereras till som tjejorna). Hoppas vi hittar en mysig restaurant.

Sedan vill jag bara visa nya bilen. Det här är då våran fjärde bil och jag tycker faktiskt rätt mycket om den. Den må inte vara vacker, men å andra sidan är ju inte utsidan allt. Den är mycket bättre än den förra, och den förra var mycket bättre än den första. Så vi går helt klart åt rätt håll. Enda problemet med den här är att den hackar lite konstigt ibland och att tutan inte fungerar (faktiskt rätt stort problem här med tanke på hur folk kör..), men man kan inte få allt.

Leave a Reply

