Halloween

Nu blir det inget roligt inlägg här inte, men jag har inget annat att göra så har iaf gott om tid. Idag är det då Halloween-lördag. Jag mår piss. Något är fel med min mage så medan alla andra ska ut och festa och ha det kul (hade verkligen velat uppleva en amerikansk halloween!) ligger jag hemma och knaprar alla möjliga sorters franska magpiller.

I veckan har egentligen inte så mycket speciellt hänt. Försöker ta vara på vardagen och verkligen njuta. Finns så himla mysiga ställen här så att bara gå runt och titta är helt perfekt.

Jag och Emma har också försökt hitta ett ställe att bo på nästa termin. Tror vi har lyckats hittat ett rätt bra hus/lägenhet. Men jag återkommer senare när vi bestämt oss.

Hoppas er halloween är bättre än min! ❤

Leave a Reply

