Rehab

Söndag. Helgen har varit lugn och skön, härligt att vara fri från plugg i några dagar. Har inte sysselsatt mig med några alltför tidskrävande aktiviteter men lite har jag fått gjort i alla fall.

I fredags bestämde jag, Linnea & Elisabeth oss för att hoppa in i lilla skrutten och sticka till La Jolla för att äta lunch och titta in stranden. För er som inte vet, så finns det en del i La Jolla som heter “The Cave” där sälar gillar att hänga. Vi var riktigt trötta så det var perfekt att spana in sälarna och sen strosa omkring lite.

Söndagen so far har varit riktigt gosig. Jag, Anaelle, Juli & hennes kompis festat till det med en härlig frukost på ett café i Mission Beach. Tog en bagel med äggröra & bacon (smaskens!) och sen delade jag & Juli på världens godaste pannkakor med bär och choklad i. Mums! Var ett riktigt mysigt ställe så jag är glad att det framtida hemmet ligger bara någon gata därifrån. Kanske kan hoppas på en ny tradition i framtiden… Nu blir det lite tråkigt söndagsplugg, har några sammanfattningar framför mig men sen ska vi iväg och spana in Breaking Dawn. Spännande! Juli är (sin ålder till trots) ett fan av alla möjliga vampyrfilmer så vi får se vad hon tycker om det senaste tillskottet.

Leave a Reply

