Onsdag

Onsdag. Ska prova att blogga från mobilen, kan nog ta ett tag innan jag fått sagt vad jag tänkt mig. Igår blev det shopping på en outlet nära mexikanska gränsen. Tyvärr hittade ingen av oss särskilt mycket. Ett par converse blev det för min del, och sen lite annat till ordinarie pris. Typiskt mig att hitta saker som inte reas ut. Hur som behövde jag nya kläder så det var bra, blev ändå inte särskilt dyrt. På kvällen blev det bio, Sherlock Holmes. Var helt okej.

Idag ska det tydligen bli rätt varmt så tanken är att hänga på stranden och surfa. Och en liten promis förstås.

Leave a Reply

