Gott nytt år!

Fredag. Igår blev det till att chilla. Tog en promenad och hängde lite på stranden. Har äntligen besökt fiket jag har spanat in hela terminen. Ligger precis vid stranden och när solen skiner är det helt underbart skönt att sitta där.

Idag begav vi oss till Fashion Valley. Fann inte mycket. Lite smycken och linnen från HM bara. Det här med shopping i USA är helt klart överskattat. Passformen på kläderna är dålig, plus att det inte finns så mycket att välja bland. Ångrar att jag bara tog med mig ett par jeans, det lär vara dom enda jeansen jag har under dom här månaderna. Efter shoppingen har pojkarna kikat på JVM i Hockey medan jag varit ute i friska luften. Tog en härlig promenad i det fina vädret och sen lade jag mig på stranden och läste.

Imorgon är det nyårsafton och då är vi inbjudna till Michael & Carola (Johans bekanta). Men innan vi drar iväg ska vi äta nyårsmiddag hemma.Gott nytt år!

Leave a Reply

