Spontanare

Nu var det länge sen sist, förlåt. Till er tröst har det inte hänt så mycket spännande. Igår bestämde dock jag & Johan oss för att ta en liten spontantrip. Detta krävde dock en del disciplin och planering från min sida då jag hade rätt mycket i skolan som skulle bli gjort på ynka 2 dagar. Men jag lyckades så nu har jag unnat mig med en frukttallrik här i soffan. Imorgon blir det alltså upp med tuppen (ska upp vid 8, man blir bortskämd med sovmorgonar här..) och så drar vi till Palm Springs. Planen är att bara njuta (det spås 28 grader) och förhoppningsvis hike:a lite. Hoppas ni får en bra helg så uppdaterar jag er när jag kommit hem.

Leave a Reply

